Podnosimy wydajność

Audyty techniczne sklepów Prestashop

Przetestujemy Twój sklep na wszystkie możliwe sposoby

Czym jest Core Web Vitals?

Core Web Vitals to zestaw wskaźników określających doświadczenia użytkownika w świecie rzeczywistym. Podstawowymi parametrami jest szybkość, responsywność i stabilność wizualna. Wskaźniki te mają nie tylko wpływ na pozycjonowanie strony, ale również na jej użyteczność.

Do kluczowych wskaźników zaliczamy: LCP (largest contentful paint), FID (first input delay) i CLS (cumulative layout shift).

Largest contentful paint

LCP - Wskaźnik ten mierzy wydajność ładowania strony. W skrócie jest to czas potrzebny do załadowania największego elementu witryny, np. grafiki, wideo czy tekstu. Element ten powinien się załadować w przeciągu 2,5 sekundy od pierwszego wczytania strony.

First input delay

FID - Wskaźnik ten mierzy czas od rozpoczęcia ładowania strony do momentu w którym interakcja z nią jest możliwa, przykładowo kliknięcie przycisku. Czas ten powinien wynosić poniżej 100 milisekund.

Cumulative layout shift

CLS - Wskaźnik ten mierzy stabilność wizualną strony. Głównymi czynnikami obniżającymi wynik jest przykładowo nagłe pojawienie się dodatkowego, doładowanego elementu, który nie wynika z akcji wykonanej przez użytkownika. Wskaźnik ten powinien wynosić poniżej 0.1.

Speed index

Wskaźnik mierzący szybkość strony itnernetowej podczas jej ładowania.

Time to interactive

Wskazuje czas jaki musi upłynąć aby strona stała się w pełni interaktywna.

Total blocking time

mierzy czas w którym użytkownik nie może wykonywać żadnych interakcji ze stroną.

Co testujemy?

Upewnimy się, że Twój sklep spełnia wymogi Core Web Vitals, a jeżeli nie spełnia wskażemy konkretne elementy do poprawy. Od momentu wprowadzenia standardu Core Web Vitals pomogliśmy już kilkudziesięciu sklepom poprawić swoje wyniki i dostosować się do wymogów tego mechanizmu.

Sprawdzimy czy na pewno każdy element strony działa poprawnie. Błędne działanie poszczególnych elementów strony mogą utrudniać Klientom znalezienie poszukiwanego produktu a w konsekwencji sprawić, że poszukają go gdzie indziej.

Smartfony stały się nieodłącznym elementem naszego życia i często służą Twoim Klientom jako jedyne urządzenie do przeglądania internetu i robienia zakupów. Aby skutecznie dotrzeć do Klientów strona musi nie tylko być lekka i dostosowana do urzadzeń mobilnych, ale także ułatwiać Klientom poruszanie się po niej na ekranie urządzenia mobilnego.

Dokonując audytu sklepu stawiamy się w roli Klienta. Wchodzimy w jego buty i sprawdzamy czy każdy element strony jest przyjazny dla użytkownika. Układ przycisków, łatwość korzystania z menu czy wyszukiwarki produktów to podstawowe elementy które wpływają na łatwość przeglądania katalogu produktów i dokonywania zakupu.

Co otrzymasz w ramach audytu?

Jasny obraz stanu technicznego Twojego sklepu

Wskażemy mocne i słabe strony Twojego sklepu Prestashop, zarówno pod kątem technicznym jak i użytkowym.

Przejrzystą listę wskazówek poprawy możliwości sklepu

Przedstawimy konkretne rozwiązania znalezionych problemów.

Kompleksową wycenę wdrożenia zaleceń

Wycenimy ile u nas kosztowałoby naprawienie znalezionych błedów i problemów. Wycena jest całkowicie niezobowiązująca, ale da Ci obraz jakich nakładów potrzeba aby Twój sklep pracował w pełni swoich możliwości.

Nie czekaj!

Nie pozwól aby konkurencja Cię wyprzedziła.

Darmowy audyt

3 najczęściej popełniane błędy
za darmo!
  • sprawdzimy twój sklep pod kątem najczęściej popełnianych błędów w e-commerce i przedstawimy Ci możliwości poprawy 3 najistotniejszych problemów
darmowy

Audyt sklepu

pełen pakiet
1499PLN
999 PLN
  • parametry szybkościowe
  • poprawność działania
  • optymalizacja
  • audyt modułów
popularny

Zaufały nam dziesiątki Klientów

ani jeden się nie zawiódł