Podnosimy wydajność
Audyty techniczne sklepów Prestashop

Przetestujemy Twój sklep na wszystkie możliwe sposoby
Czym jest Core Web Vitals?
Core Web Vitals to zestaw wskaźników określających doświadczenia użytkownika w świecie rzeczywistym. Podstawowymi parametrami jest szybkość, responsywność i stabilność wizualna. Wskaźniki te mają nie tylko wpływ na pozycjonowanie strony, ale również na jej użyteczność.
Do kluczowych wskaźników zaliczamy: LCP (largest contentful paint), FID (first input delay) i CLS (cumulative layout shift).
Largest contentful paint
LCP - Wskaźnik ten mierzy wydajność ładowania strony. W skrócie jest to czas potrzebny do załadowania największego elementu witryny, np. grafiki, wideo czy tekstu. Element ten powinien się załadować w przeciągu 2,5 sekundy od pierwszego wczytania strony.
First input delay
FID - Wskaźnik ten mierzy czas od rozpoczęcia ładowania strony do momentu w którym interakcja z nią jest możliwa, przykładowo kliknięcie przycisku. Czas ten powinien wynosić poniżej 100 milisekund.
Cumulative layout shift
CLS - Wskaźnik ten mierzy stabilność wizualną strony. Głównymi czynnikami obniżającymi wynik jest przykładowo nagłe pojawienie się dodatkowego, doładowanego elementu, który nie wynika z akcji wykonanej przez użytkownika. Wskaźnik ten powinien wynosić poniżej 0.1.
Speed index
Wskaźnik mierzący szybkość strony itnernetowej podczas jej ładowania.
Time to interactive
Wskazuje czas jaki musi upłynąć aby strona stała się w pełni interaktywna.
Total blocking time
mierzy czas w którym użytkownik nie może wykonywać żadnych interakcji ze stroną.
Co testujemy?
Upewnimy się, że Twój sklep spełnia wymogi Core Web Vitals, a jeżeli nie spełnia wskażemy konkretne elementy do poprawy. Od momentu wprowadzenia standardu Core Web Vitals pomogliśmy już kilkudziesięciu sklepom poprawić swoje wyniki i dostosować się do wymogów tego mechanizmu.
Sprawdzimy czy na pewno każdy element strony działa poprawnie. Błędne działanie poszczególnych elementów strony mogą utrudniać Klientom znalezienie poszukiwanego produktu a w konsekwencji sprawić, że poszukają go gdzie indziej.
Smartfony stały się nieodłącznym elementem naszego życia i często służą Twoim Klientom jako jedyne urządzenie do przeglądania internetu i robienia zakupów. Aby skutecznie dotrzeć do Klientów strona musi nie tylko być lekka i dostosowana do urzadzeń mobilnych, ale także ułatwiać Klientom poruszanie się po niej na ekranie urządzenia mobilnego.
Dokonując audytu sklepu stawiamy się w roli Klienta. Wchodzimy w jego buty i sprawdzamy czy każdy element strony jest przyjazny dla użytkownika. Układ przycisków, łatwość korzystania z menu czy wyszukiwarki produktów to podstawowe elementy które wpływają na łatwość przeglądania katalogu produktów i dokonywania zakupu.
Co otrzymasz w ramach audytu?

Jasny obraz stanu technicznego Twojego sklepu
Wskażemy mocne i słabe strony Twojego sklepu Prestashop, zarówno pod kątem technicznym jak i użytkowym.

Przejrzystą listę wskazówek poprawy możliwości sklepu
Przedstawimy konkretne rozwiązania znalezionych problemów.

Kompleksową wycenę wdrożenia zaleceń
Wycenimy ile u nas kosztowałoby naprawienie znalezionych błedów i problemów. Wycena jest całkowicie niezobowiązująca, ale da Ci obraz jakich nakładów potrzeba aby Twój sklep pracował w pełni swoich możliwości.
Nie czekaj!
Nie pozwól aby konkurencja Cię wyprzedziła.
Darmowy audyt
3 najczęściej popełniane błędy-
sprawdzimy twój sklep pod kątem najczęściej popełnianych błędów w e-commerce i przedstawimy Ci możliwości poprawy 3 najistotniejszych problemów
Audyt sklepu
pełen pakiet-
parametry szybkościowe
-
poprawność działania
-
optymalizacja
-
audyt modułów
Zaufały nam dziesiątki Klientów
ani jeden się nie zawiódł



